wtorek, 19 stycznia 2010

„…ale ja jestem xD”

Nie mogę się oprzeć tej pokusie, więc zacytuję tutaj pewną rozmowę, która odbyła się wczoraj.
Krystian (pisał z mojego gg – nick Blondy) chciał, żeby Tomek przesłał mu link do pewnego teledysku… Rzeczony link Tomek przesłał poprzedniego dnia Krystianowi na jego gg.

Blondy:
cześć :)
 Tomek:
hej
co tam?
 Blondy:
takie tu
trzeba mi link
z piosenką
Tomek:
do czego?
Blondy:
tą co wysłałeś wczoraj
do mnie
Krystian
Tomek:
?? 
Blondy:
ten dead coś
teledysk mi wysłałeś wczoraj
Tomek:
ke>> ??
tak
Blondy:
no jak to się nazywało?
nie pamiętam :(
Tomek:
zaraz zobaczę archiwum
Blondy:
super :)
Tomek:
skarbie ale ja wczoraj nie pisałem
Blondy:
kurde
kochanie Krystian z tej strony xD
Tomek:
ale ja nie jestem Krystian
Blondy:
ale ja jestem xD
Tomek:
o kur***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz