niedziela, 21 lutego 2010

Strefa Mocnych Wiatrów: Pieśń skazańca

W kajdanach poprzez miasto
Strażnicy wiodą mnie
Kobiercem mym dziś szafot
A panną młodą śmierć
W żylastych dłoniach kata
Potężny topór lśni
Za chwilę jego ostrze
Wymierzy karę mi

Już widzę ją
Uśmiecha się
Blada jak szron
My Lady Death
I czuję jak
Jej zimny dech
Na wskroś jak miecz
Przeszywa mnie
My Lady Death

Za gwałty i grabieże
I mój korsacki fach
Żałuję niezbyt szczerze
Bom przygód tysiąc miał
Kompanów miałem dzielnych
A każdy był jak brat
Tam w Hilo razem ze mną
Dziś w kości będą grać

Już widzę ją…
Wtem z tłumu gapiów dobiegł
Kobiecy głośny szloch
„Mój Boże, taki młody
O Panie ocal go!”
Lecz na nic tu błagania
Zapłacić trzeba krwią
„Czyń kacie swą powinność”
Ostatnie słowa brzmią
Już widzę ją…

słowa: Darek „Grzywa” Wołosewicz
muzyka: Darek „Grzywa” Wołosewicz, Darek Adamczyk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz