środa, 13 października 2010

Video: Weź nie pierdol

Ulicy światła lśnią leniwie pada deszcz
objęci w pół oszukujemy sen.
Za klubem klub, już mylę krok,
a Ty lawiną słów zabijasz taką noc.
Po co? Z kim? Dlaczego? Jak? I gdzie?
No powiedz coś,
czy jeszcze słuchasz mnie?
Wcześniej tak, a teraz nie
już brak mi sił i błagam Cię.
Weź nie pierdol
Weź nie pierdol, baby
Weź nie pierdol
Weź nie pierdol, baby
Nasze sam na sam tu swój koniec ma,
nim się urwie film, zanim sięgniemy dna.
Nie rób scen, oddaj klucz,
naprawdę szkoda łez, nie kocham Cię już.
Nie wiem sam, czy mnie myli słuch
pierwszy raz słyszę z Twoich ust.
Weź nie pierdol
Weź nie pierdol, baby
Weź nie pierdol
Weź nie pierdol, baby

Jeszcze nikt nie dał mi tylu zmarnowanych dni.
Jeszcze nikt, aż do dziś, tyle mi nie napsuł krwi.
Jeszcze nikt nie mówił do mnie tak jak ty,
tak jak ty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz